GR  EN 
ΕΤΑΙΡΙΑ
ΠΡΟΙΟΝΤΑ
AIRZONE
AIRZONE
TΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ AIRZONE;
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ;
ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ AIRZONE;
ΓΙΑTI ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ AIRZONE
ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΕΣΗΣ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ AIRZONE
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΖΩΝΕΣ ΤΗΣ AIRZONE.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ AIRZONE
AIRZONE UNO
INNOBUS
ΕΝΤΥΠΑ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ AIRZONE
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ
ΣΤΟΜΙΑ
ΟΡΟΦΗΣ
ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΑ
ΟΡ/Κ
ΟΡ/Α
OD-4
OD.8
OD.9
KD-8
KD-12
KD-15
AR100
AR200
AR300
AR400
AR500
AR600
AR700
AR800
AR 900
ΓΡΑΜΜΙΚΑ
ΚΥΚΛΙΚΑ
ΤΟΙΧΟΥ
ΔΑΠΕΔΟΥ
ΣΤΟΜΙΑ ΓΙΑ ΚΥΚΛΙΚΟΥΣ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΑΣ
ΝΩΠΟΥ
ΚΥΚΛΙΚΟ ΝΩΠΟΥ
ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΒΑΡ
ΘΥΡΩΝ
Μ-400
SEAT DISPLACEMENT OUTLET Q-ST
MICRO CLIMATE
D 100
D 200
D 300
D 400
D 500
D 600
ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΜΙΩΝ
SOFTWARE ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟΜΙΩΝ
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΤΟΜΙΩΝ
ΣΤΟΜΙΑ KRANTZ
ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΑ
ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ
ΑΞΟΝΙΚΟΙ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ
ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ
ΠΛΑΣΤΙΚΟΙ ΙΝ LINE ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΔΙΑΤΟΜΗΣ EG
ΠΛΑΣΤΙΚΟΙ ΙΝ LINE ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΔΙΑΤΟΜΗΣ SEG & RS
ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΙΝ LINE ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΔΙΑΤΟΜΗΣ BT
ΙΝ LINE ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΗΣ ΔΙΑΤΟΜΗΣ TRE & EKAE
ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ BD
ΔΙΠΛΟΙ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ BDR
ΔΙΠΛΗΣ ΑΝΑΡΟΦΗΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΡΟΧΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΙΜΑΝΤΩΝ BV, AT, ADH, RDH & AIRBOX
ΜΟΝΗΣ ΑΝΑΡΟΦΗΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΡΟΧΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΙΜΑΝΤΩΝ RSH & FRSH
ΜΟΝΗΣ ΑΝΑΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ AIRM
ΦΥΓOΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜ/ΡΕΣ ΜΕΣΗΣ ΠΙΕΣΗΣ MB P/R
ΦΥΓOΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜ/ΡΕΣ ΜΕΣΗΣ ΠΙΕΣΗΣ MB
ΦΥΓOΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜ/ΡΕΣ ΜΕΣΗΣ ΠΙΕΣΗΣ MA
ΠΛΑΣΤΙΚΟΙ ΦΥΓ. ΑΝΕΜ/ΡΕΣ ΜΟΝΗΣ ΑΝΑΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠ΄ΕΥΘΕΙΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ P
ΦΥΓOΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜ/ΡΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΑΑ
ΦΥΓOΚΕΝΤΡΙΚΟΙ ΑΝΕΜ/ΡΕΣ ΜΕΣΗΣ ΠΙΕΣΗΣ MBRL
ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
ΑΝΤΙΕΚΡΗΚΤΙΚΟΙ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ
ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΕΣ 400C – 2h
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΩΝ
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ CASALS PDF
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ CASALS PDF
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΩΝ AIRTECHNIC PDF
ENERGYBOX
ΠΥΡΓΟΙ ΨΥΞΗΣ
ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΑΞΟΝΙΚΑ ΑΕΡΟΘΕΡΜΑ
FAN COILS
ΦΙΛΤΡΑ ΑΕΡΑ
ΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ ΑΤΜΟΥ / ΑΦΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ
ΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ ΑΤΜΟΥ COMPACT LINE
ΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ ΑΤΜΟΥ HY LINE
ΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ ΑΤΜΟΥ MINI STEAM
ΕΛΕΓΧΟΣ BASIC & COMFORT
ΑΦΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ
ΑΦΥΓΡΑΝΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΠΙΣΙΝΕΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ HYGROMATIK
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΓΡΑΝΤΗΡΑ ΑΤΜΟΥ
BREΕZAIR
ΑΕΡΑΓΩΓΟΙ
ΗΧΟΠΑΓΙΔΕΣ
ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΑΓΩΓΩΝ
ΑΕΡΟΚΟΥΡΤΙΝΕΣ
ΚΑΣΕΤΑ ΟΡΟΦΗΣ
ΚΑΜΙΝΑΔΕΣ
ΣΕΙΡΑ IS
ΣΕΙΡΑ MD
ΣΕΙΡΑ GC
ΣΕΙΡΑ EUROSHUNT
ΔΙΑΦΟΡΑ
ΕΡΓΑ
ΠΟΙΟΤΗΤΑΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΝΕΑ
DOWNLOAD
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ AIRTECHNIC
ΕΝΤΥΠΑ AIRZONE
ΕΝΤΥΠΑ INNOBUS ΤΗΣ AIRZONE
ΕΝΤΥΠΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΣΚΟΥΠΑΣ
ΕΝΤΥΠΑ ΗΧΟΠΑΓΙΔΩΝ
ΕΝΤΥΠΑ ΣΤΟΜΙΩΝ
ΕΝΤΥΠΑ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΕΝΤΥΠΑ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΕΝΤΥΠΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΩΝ
ΕΝΤΥΠΑ ΑΕΡΟΚΟΥΡΤΙΝΩΝ ΔΑΠΕΔΟΥ
ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΣΕΤΩΝ ΟΡΟΦΗΣ
ΕΝΤΥΠΑ FAN COIL
ΕΝΤΥΠΑ ΑΞΟΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΘΕΡΜΩΝ
ΕΝΤΥΠΑ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΩΝ
ΕΝΤΥΠΑ ΥΓΡΑΝΤΗΡΩΝ ΑΤΜΟΥ / ΑΦΥΓΡΑΝΤΗΡΩΝ
SOFTWARE
ΕΥΚΑΜΠΤΟΙ ΑΕΡΑΓΩΓΟΙ 
 
ΧΩΡΙΣ ΜΟΝΩΣΗ
 

ΤΥΠΟΣ

AIR11

AIR10

AIRSP

ΥΛΙΚΟ

ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑΣ

ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

ΑΛΟΥΜ. SPECIAL

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Από -300C έως 1400C

Από -300C έως 1400C

Από -300C έως 2500C

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΙ mm

80 ÷ 610

80 ÷ 610

80 ÷ 610

ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗ Pa

2.000

3.000

3.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ m/sec

30

30

30

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

10

10

10

 
 
ΜΕ ΜΟΝΩΣΗ 2,5cm ΥΑΛΟΒΑΜΒΑΚΑ 16Κg/m3  
 

ΤΥΠΟΣ

AIR.COMBI

AIR14

AIR16

ΥΛΙΚΟ

ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ - PVC

ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑΣ

ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Από -300C έως 1400C

Από -300C έως 1400C

Από -300C έως 1400C

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΙ mm

80 ÷ 610

80 ÷ 610

80 ÷ 610

ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗ Pa

2.000

3.000

3.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ m/sec

30

30

30

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ

10

10

10

 
 
 

ΤΥΠΟΣ

AIR22

AIRP70

AIRP140

ΥΛΙΚΟ

ΔΙΑΤΡ. ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

PVC

PVC

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Από -300C έως 1400C

Από -300C έως 800C

Από -300C έως 800C

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΙ mm

÷

÷

÷

ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗ Pa

2.000

3.000

3.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ m/sec

30

30

30

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ m

10

10

10

 
HMIEYKAMΠΤOI ΑΕΡΑΓΩΓΟΙ
 

ΤΥΠΟΣ

AIRALU

AIRINOX

ΥΛΙΚΟ

ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ

INOX

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Από -300C έως 2500C

Από -300C έως 3500C

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΙ mm

80 ÷500

80 ÷ 500

ΜΕΓΙΣΤΗ ΠΙΕΣΗ Pa

2.000

2.000

ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ m/sec

25

25

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ m

3

2 & 3

 
       
ΠΛΑΣΤΙΚΟΙ ΣΦΙΓΚΤΗΡΕΣ   ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΥΣΦΙΞΗΣ 

ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΡΟΛΟ 30m 

ΚΛΙΠΣ 50 ΤΕΜ

 
 
ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
 
Λίστα Ενημέρωσης
Περιοχή Μελών
Χρήστης: [Είσοδος]
© AIRTECHNIC 2011
4,15625 seconds